diumenge, 20 de febrer del 2011

Dia 19: És l'hora dels adéus

Després d'uns dies de preparació psicològica per a estrenar-me en tal que co-autora del blog, ja em sento capacitada ;). Avui és dia de trànsit, la Laura i l'Arnau se'n van cap a Chengdu, així que ens estem recuperant en aquest dia final gràcies a unes quantes rentadores, molta mandra i un dinar equilibrat de grasses, proteïnes i calories. El pla de la tarda es basa en fer motxilles, comprar provisions pel tren i fer una volta nostàlgica pel meu barri (mentre jo, com una pringada, ensenyo als meus estudiants la gran aventura dels verbs de construcció invertida com "gustar").
Personalment, ha sigut un bon descans...poder parlar en accent montserratí i fer ressó de records de la juventut i infància m'ha fet sentir Esparreguera  molt més a la vora. Veure cares conegudes amb projectes interessants, també ha servit per agafar forces per seguir la meva "aventura" personal. Així que, tan de bo es quedéssin més temps. Ara bé, com diu la dita (en castellà): Lo breve, si bueno, dos veces bueno.
Molta sort de la vostra fan número 1 a Xi'an.
Laura Navarro

3 comentaris:

  1. Teniu els pares enganxats al bloc.
    No pensava que us sentiríem tan aprop estan tan lluny.

    ResponElimina
  2. Hola nois fa dies que no saben res de vosaltres i ja enyoro els escrits al bloc, es el primer que faig cada dia, estem molt mal acostumats, ja sabeu tant punt pugueu feu-nos cinc cèntims de la vostra aventura , un peto molt gran

    ResponElimina